شموع العرب للمنوعات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شموع العرب للمنوعات

شموع العرب للمنوعات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عــــــــــــــارف أنـــــــا جــــــــــــــايــــه لـــــــــــــــيه

كاتب الموضوعرسالة
Asil
عضو جديد
عضو جديد
Asil

انثى عدد الرسائل : 46
العمل/الترفيه : طالبه

عــــــــــــــارف  أنـــــــا جــــــــــــــايــــه لـــــــــــــــيه Empty
مُساهمةموضوع: عــــــــــــــارف أنـــــــا جــــــــــــــايــــه لـــــــــــــــيه   عــــــــــــــارف  أنـــــــا جــــــــــــــايــــه لـــــــــــــــيه I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 14, 2008 4:41 am

عارف أنا جايه ليه علشان بس أثبت لروحى مهما جرالك أيه أنى نسيتك أنت وجروحى وأحس أنى أبتديت وأنت اللى أنتهيت وألمح جوه قلبك وعينيك دمعه وخوف لنساك كل اللى أنا نفسى أعيشه معاك ليله تبقى بتمسح أنت دموعى وأعمل مش شايفاك زى ماكنت أنا ويا ليالى هواااااااااااك عرفت أزاى غالين دموع العين على عنينا عرفت أزاى بنكون لما تهون أمانينا وأزاى رضينا نموت كده بسكوت وحبينا عندى كلام كتير بس خلاص هاسيبك وهامشى وباقى سؤال اخير براحتك جاوبه او ماتجوبشى لا هاطول عليك ولا فرحانه فيك عايزه أعرف لو أنت مكانى كنت هاتعمل أيه ترضى وتقبل أنك تعيش مجروح ليله تبقى صدق أنى بحبك وأنى بموت فى هواك وأنا مش حاسه بكل الشوق جواك عرفت أزاى غالين دموع العين على عنيينا عرفت ازاى بنكون لما تهون أمانينا وأزاى رضينا نموت كده بسكوت وحبينا

عــــــــــــــارف أنـــــــا جــــــــــــــايــــه لـــــــــــــــيه
صفحة 1 من اصل 1